Om man kunde bli kär i en...

Hade man kunnat bli kär i en Tub så hade det varit denna, den är såå liten och söt tycker jag ;) 
Vi har fått hem lite nya produkter från Decleor till salongen och jag blev lite sugen på en eyecream som slätar ut och får bort mörka ringar under ögonen (du vet, börjar bli gammal nu, höhö) får lite problem med det ibland. 
Så jag fick med mig en provtub hem som jag verkligen ser fram emot att få prova! 

Sprang även in på makeupstore och köpte en ögonskugga (smog) som bloggaren Linda Hallberg använder väldigt mycket i sina makeuper.
Så nu kunde jag inte hålla mig mer ;) får bli något med den imorgon kanske då jag ska ut och svänga lite på krogen med vänner :) 



Jasper nitade mig med knät igår rätt rejält, hade ingen is så vad gör man!? 

Tagen precis nu, öite svullet fortfarande och delar av läppen är svart... Syns knappt på bild givetvis...

Det är inte helt ofarligt att skaffa barn! Man får räkna med lite stryk i stort sett varje dag ;) 
Men det är det värt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0