Men gud va trött jag blir!!

Tjejen med sämst immunförsvar här!! Hej hej! 

Ja jag är förkyld igen, denna gången med feber dessutom. Måste ner till hälsokost och få lite immunstärkande tabletter för detta funkar inte :( 

Jasper behöver nya skalkläder och det är akut. Och skor. Så vi bestämde oss för att åka till Emmaboda och sprida mina baciller imorgon men först en runda till Kosta och se vad dem kan ha där, dem har ju alla bättre märken till bättre priser :) Får knapra lite Ipren och sen gå och lägga mig när jag kommer till mor och far! 
Ska bli så mysigt att komma hem igen! Jag vet att Jasper saknar sin mormor och morfar en hel del då han absolut ville åka till Goffa (morfar) imorse. När jag sa att morfar jobbade så sa han att han blev ledsen! :) Så skönt att han verkligen älskar sina mor och far föräldrar! :) 

Så kan det gå när man fikar i sängen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0