Just i dag mår jag bra!

Vilken härlig dag!! 
Vaknade upp till solsken trots att klockan var 06.30! ☀️ Vilken energi det ger! Den energin har varit med mig hela dagen idag, helt underbart! Sol är precis det man behöver nu efter vinterns tråkiga väder. 
Har jobbat på salongen idag och även haft en mysig dag och fått ansiktsbehandlingar och massager med mina arbetskamrater! Vi har gjort på varann :) Dessutom blev vi bjudna på middag. Kan det bli bättre? Nope! 

Massagen jag fick var iallafall välbehövlig, shit va man samlar på sig skräp där bak i ryggen! Eller ja, inte bara ryggen för idag gjorde det ont vart hon än masserade.... Tror det tyder på att jag inte riktigt trivs med mitt andra jobb... Men den som väntar på nåt gott som man säger! 

Efter myset på salongen åkte jag hem till en vild och galen Jasper som varit med pappa hos farmor, farfar och faster idag! Han var så rolig och han har börjat med nåt nytt kul. Han springer fram till mig, lägger huvudet på sned och säger blåbär med världen största och gladaste ögonen och skrattar sen så han knappt får luft när jag säger -Nej du får inga blåbär! Det är själva grejen, man ska säga nej 😄 Han är för jäkla skön den ungen!! ❤️

Imorgon vet jag inte vad som står på schemat, vet inte när det hände sist men Gud va skönt! Kanske ta en tur till Grand och handla lite kläder till mina pojkar :) 

Men för bövelen, jag har ju glömt skriva det viktigaste!! 
JAG KOM IN PÅ MAKEUP- UTBILDNINGEN!!!!!!!!!!!!! 🎉🌟🎈🎊 
Så i augusti startar den minsann!! 
Woop woop! Fan va jag längtar ❤️ 
Me at work, lite snyggare outfit än på Volvo må jag säga ;)




Jag blev lika glad som denna kvinnan blev över att det var fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0