Dumt av mig!

Dumt att släppa iväg mig inne i gallerian en dag som denna! Är på strålande humör och är säker på att det har med solen att göra, man får sån energi och glädje igen! 
Det innebär en väldigt shoppingsugen Emelie som definitivt inte kan hålla i pengarna.... Mitt största problem... 
Så detta följde med hem idag! 

Färgglatt nu till våren - Not! 
Får köpa lite mer pasteller nästa gång tror jag minsann ;) 
Jasper fick två T-shirts, ett par byxor och strumpor! Han är mest nöjd över sina strumpor med Blixten McQueen ;)
Fick ingen bild på T-shirten och den kortärmade skjortan jag köpte till Timmy, men ursnyggt var det! Köpte det som en överraskning så han fick prova när han kom hem ;) Han blev lite orolig över skjortan minsann men snygg var han iallafall! 😍

Ja men det var alltså min dag! Shopping - skulle kunna göra det varje dag tror jag. En av mina största hobbys! Det jobbigaste är att det kostar en nedrans massa riksdaler... Suck





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0