Inte en susning

Jag har den senaste veckan inte haft en aning om vad det är för dag. Alltså kan jag inte säga när det var jag gjorde saker om folk frågar... Det är det fina med att vara långledig ;)
Fast jag har ju jobbat lite här och var ändå. 

Vi såg hobbit för nån dag sen iallafall och den får toppbetyg!! Älskar ju alla dem filmerna och kan inte vänta på att nästa ska komma ut! 

Igår var vi på Ikea och handlade oss en tvbänk (äntligen) så nu jäklar börjar det bli riktigt snyggt i vardagsrummet igen! För en stooor ram jag köpte i somras för en billig peng kom upp med, kommer bli kanoners detta! 

Idag gjorde vi en miss när vi chansade på att affärerna på stan var öppna för vi kollade runt på internet om vi såg några öppettider men det stod inget särskilt så vi chansade på att det var öppet. Vi hade fel. Allt var stängt. Förutom Condeco så vi tog en fika iallafall ;) en snabb sådan för jasper hade tusen myror i brallan och vi höll på att bli tokiga.... Tålamod sökes! 

Nu har jag varit iväg och jobbat en sväng på moves and motivation. Kul för dem verkar gilla min massage där med :) Masserar ju bara instruktörerna där och det är bara det jag hinner när jag jobbar 80% på Volvo och resterande på Beautyhouse. Men skönt ändå att tjäna lite extra pengar för det kommer att behövas snart! ;)

Nu är vi inte på en sövtid på 2,5 timme med Jasper. Finns definitivt roligare saker att spendera sin tid på än i en puff en bit ifrån sängen.... Suck!!! Som sagt, tålamod sökes!
Men tror att det kommer bli bättre när rutiner med jobb och dagis tar fart igen.

Imorgon börjar jag jobba på Volvo igen. Ser inte fram emot det, skiter i om nån olämplig person läser detta för jag tycker det är skit. Innan jobbade jag från 06.00-14.30 men från och med imorgon ska båda skiften jobba 07.00-16.00. Vi kommer alltså jobba mer för mindre pengar med ob:et som försvinner... Svär länga ramsor just nu.... Sen får Jasper så otroligt långa dagar på dagis och det är de som smärtar mest, det är inte rättvist mot honom och jag mår så dåligt för det. Kommer alltså bara få se mitt barn i 2 timmar när jag kommit hem (ca kl 17.00) TVÅ TIMMAR!!!???? Det är ju sjukt och jag börjar gråta av bara tanken....
Nån som vet nåt annat bra jobb säg till direkt!!!

Nu ska jag trösta mig med en fika innan läggdags och döden imorgon!



Lite lek med lina älsklingar idag! ❤️

Kommentarer
Postat av: Millis

Tycker ni är så starka, ni klarar av vad som helst det vet jag!

2014-01-10 @ 12:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0