5 kilo lättare

Yes efter den värsta magsjukan jag någonsin haft, eller nej näst värsta (Kräkte konstant i 5 dagar en gång) 
Men denna var mer intensiv och HEMSK. 
Nu börjar jag må bättre men har fortfarande ont i magen och huvudet. 
Skulle jobbat på salongen men fick säga att det var en omöjlighet, känns dumt när man har kunder och så men vad ska man göra för det hade aldrig gått idag heller. Man orkar inte ens stå när man inte fått i sig mat på 3 dagar. 

Måste bara tacka min kompis Sanna som var så underbart fantastisk och gick ner till Ica och köpte blåbärssoppa till mig i onsdags, så hon och hennes söta dotter gick ner och det är ändå en bit, plus att Sanna är gravid!! älskar att det finns sånna människor i min närhet ❤️ Tack 

Sen dess har jag mest legat i soffan... 

Men idag var jag ute en snabbis med Jasper och gungade och lekte i sandlådan och hoppade i vattenpölar givetvis ;) Det bästa! 
När vi kom in så gjorde jag lite trolldeg som vi hade kul med en lång stund, ja till och med Timmy !! 
Nu väntas ytterligare soffhäng och få ner pulsen lite igen ;) 

Ha en bra lördag allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0