Välkomna hem!

Trotsade min egen förkylning och gick och jobbade idag på salongen! Och jag hade tur ändå för hade lite rast mellan dem två första massagerna och sen en timmes lunch för att sen ha en längre massage. Så det var en lugn dag ändå så det gick bra :) 
Passade på att under lunchen smita iväg till make up store för dem hade idag 20% rabatt på allt i deras butik, hurra för min del ;) 
Men dem två sakerna jag ville ha var slut typiskt nog. Men jag kom på att jag behövde en ny mascara och har alltid velat ha deras facemist som jag bara hört bra om! Den både mjukar upp, smörjer en ren hud och fixerar makeupen så den sitter hela dagen! Bra på flera olika sätt då.
Ska bli spännande med mascaran då den kan bli för mycket för mina redan långa fransar, det får ju inte se ut som långa grässtrån som sticker ut ;) Om ni undrar över nallen i bakgrunden så fick jag med den, nån konstig påse jag inte vet vad man ska ha den till....

Men har även kikat ett tag på Bare Minerals ögonskuggor på tub (säger man så?) som vi har på salongen. Så frågade en av tjejerna om den och hon rekommenderade den! 
Denna i färgen Glisten (nog mest för att det var vår Leonberger Kenzos kennelnamn 😪 ) Fick inte bra bilder men visst är det SKITSNYGG? Glänser som attans och ger ett rejält skimmer! Ska nog köpa resten med för vilken färg dem gav, helt utan primer under!

Ikväll lagade min älskade man inbakad fläskfilé, krocketter och dipp, mums! Vid klockan 21.00 somnade dock han så nu sitter jag här själv i soffan ;) men klagar inte = full kontroll över tvn!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0