Tredje gången gilt

Förra helgen försökte jag två gånger att ladda upp ett inlägg. Gick sådär uppenbarligen och jag tröttnade ;) 

Vad som hänt sen förra veckan är att jag nu är färdig MEDICINSK MASSAGETERAPEUT & CERTIFIERAD MASSÖR!!!! 
Går inte beskriva med ord för hur jag känner, men stolthet är ett utav orden! Men samtidigt kommer jag sakna mina fina fantastiska vänner jag träffat i skolan och att få åka dit en vecka i månaden. Kommer bli tomt! 
Ska försöka få min familj till simhallen idag så ska vi mysa och fira lite där ❤️ 
Jag älskar verkligen min familj som stöttat mig till 100% hela denna resan detta året. Både Timmy och Jasper som har fått kämpa själva hemma och åka mycket fram och tillbaka och mamma ovh pappa som jag har bott hos under denna tid! Stor kärlek till er ❤️ 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0