Torsdag

Var och hälsade på en stund på Timmys jobb idag. Var kul att se vad han håller med om dagarna :) Grabbarna hade sagt att jag var på tok för snygg för honom, tar det ändå som en komplimang ;) Men jag håller inte med! 

Förresten så ska man inte vid halv 6 på morgonen försöka lägga en ny sorts eyeliner som jag bara provat en sån tidigare. Man är påtok för trött och okoncentrerad för det ;) dessutom är penseln så lång att när jag skulle måla framför spelen så slog jag i hela tiden, kan ha med att göra att jag är typ halvblind ;) Ingen bra kombo!

Och idag kom mamma för att hämta Jasper, för imorgon fyller Timmy 25 och jag tänkte vi skulle ut och mysa. Få lite sovmorgon och bara egentid denna helgen! ❤️ Ska bli så mysigt! Timmy visste ingenting så därför var det så kul att se hur glad han blev när mamma kom och jag berättade vad som sker :) 

Men nu minsann kommer snart min massagekund, måste ladda batterierna!! 

Xoxo 💋
Jag flottig och sleten efter en dag på Volvo, vårdcentralen, hos Timmy, i lekparken, lagat mat. Trött. Men som sagt nu massage!!



Kommentarer
Postat av: Mills

Ändå ödsligt snygg !!

2014-02-13 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0