Som jag lovat!

Även denna morgonen var fantastisk! Jag steg upp innan Timmy och gjorde en lyx frukost med allt möjligt till honom ❤️ Så mysigt!! 

Sen tog vi det bara lugnt innan vi bestämde oss för att åka mot Emmaboda och hämta Jasper. Men sen slog det oss att det kanske är bäst att veckohandla innan vi hämtar så då fick vi stressa lite. Men guuud va underbart det var att få se Jasper skina upp när han såg oss och givetvis jag honom!! 
Även fast det har varit underbart att vara barnfria i helgen så har han varit i tankarna hela tiden!! Men han verkligen älskar att vara med sin tokiga mormor och morfar, bästa möjliga stället tror jag :) Skönt att ha hus med, allt blir lättare. Så om vi kunde vinna på lotto nångånf hade ju det varit underbart! 

Men här är dem två nya färgerna jag köpte igår. Gjorde en väldigt slarvig vardagssminkning i och med att vi fick stressa som tokar för att komma iväg i vettig tid. Men dem kom på iallafall färgerna, även om jag inte ville trycka på en massa färg, hade inte varit snyggt utan eyeliner. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0