2 nya bebisar

Går inte beskriva hur skönt det var att få sova ut ordentligt idag båda två, så otroligt mysigt och få en lugn stund tillsammans när man vaknat! 
Sån där lyx man får unna sig nån gång ibland som förälder, det måste man så man kan få tid till varandra och visa mer kärlek än va som kanske blir i vardagen annars! 
Så efter sovmorgonen så tid vi en lång frukost med korv, bacon, ägg, mackor och te. Hur gött som helst att börja dagen så ;) 
Sen åkte jag och masserade lite och Timmy åkte till gymmet! 

Sen åkte vi och syndade med en fika på Grand ;) 
Fick ett presentkort när jag fyllde år på kicks men som har legat hos Charlotte sen dess så det passade jag på att handla upp. Så det blev två nya skuggor från makeupstore som jag velat ha! Tyvärr var den jag mest ville ha slut så får kika efter den nere i på stan istället :) Dem nya bebisarna heter Volcano (den rosa/lila/svarta) och Rosso asiago (guldiga).

Kul när man kan få ut flera olika färger ur dem med! Man måste ju inte blanda alla varje gång :) Toppen! Blir kanske nån make med detta imorgon!

Målade även naglarna ikväll och det var nog ett år sen sist, kunde gått sämre men det finns absolut utvecklingsmöjlighet ;) haha!
Är ju inte heller superkul att måla dem när dem är så korta. Ack va massagen ställer till det ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0