Stuntman?

Som jag trodde så kunde vi inte hålla oss inne hela dagen! Åkte runt för att kika på lägenheten vi hittade igår. Men den var nog inget för oss, låg lite för långt ifrån stan och dem hade huggt ner all skog runt om för det ska byggas massor med nya lägenheter där! Så vi passar på den...
Sen åkte vi och handlade lite mat, behövs ju alltid!

Ikväll blev det taco och Jasper hann åta upp halva osten innan vi ens rivit den ;) Han är en gottegris den lille pojken!
Vi har även invigt det första receptet från Timmys julklapp - Morbergs kokbok!
Det var ett recept på chokladpudding son ska invigas alldeles strax, mumma!!
Sen bestämde vi oss för att skaffa sportify premium, så nu lyssnas det på musik hela dagarna minsann! Skönt att kunna lyssna i mobilen med utan att krabba med iTunes som jag inte gett mig på än ;) Nu slipper jag det! Haha.

Sen har Jasper hoppat hundrasjuttielva gånger ner för sin nya pall (Timmy fick ihop den tillslut, haha) och ner i puffen! Den puffen har verkligen varit värd sina pengar på alla möjliga sätt! Leksak, mys framför tvn, säng, skyddskudde m.m ;)
Han är tokig vår bebis och är helt orädd! Bara slänger sig ut. Försökte ladda upp en film innan men jag tror inte jag lyckades, för försöka igen.
Han skrattade lika mycket första gången han slängde sig som sista, och då bar det minsann dags för sängen ;) Haha! Får ta upp det imorgon igen!

Nu ska vi mysa till film här hemma :) Hoppas alla har en fin lördag!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3144590/images/2013/pic_50e8a1849606ee5627ee156a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0