Min natt!

Skulle lagts upp igår!!

Jasper vaknade sjuk igår... Satt sig i halsen igen :(
Men var vid hyffsat gott mod under dagen ändå min lille prins!
Men under kvällen igår fick han feber och hosta och vaknade var 5:e minut ungefär.. Likaså jag då eftersom han fick ligga bredvid mig i sängen då jag slängde Timmy på soffan!
Jag har legat och balanserat på sängkanten en hel natt med ett element till barn precis bredvid mig, som inte heller ligger still och ska helst ligga på en (på huvudet)
Tycker så synd om honom när han mår så dåligt och snoret bara rinner :(
Febern gick ner nån gång vid 5 och då somnade han faktiskt och sov 1,5 timme. Då var förta gången jag med somnade, så mer sömn än så har vi inte skrapat ihop idag! Kommer man överleva denna dagen tro, för jag tror minsann att han smittat mig med!

Hoppas detta går över fort för min lille älskling för det finns verkligen inget värre än när en barn inte mår bra!!! :( Skulle byta alla gånger bra han fick vara frisk! <3

Idag (fredag) så är han fortfarande dålig och är inte alls min pigga bebis :(
Feber, hosta och snorig näsa har stört nattsömnen även inatt och fortsatt även på dagen!
Idag har han inte velat äta alls heller och tyvärr även svårt att få i honom dricka... Men lite milkshake till frukost fick det bli så han skulle få i sig nåt! Inte världens bästa men vad gör man när man provat både macka, yoghurt och fil! :/ Lite mat och energi behöver han ju få i sig! Nån middag fick jag inte i honom heller...
Hoppas det lättar snart så han iallafall vill äta för det är nästan det värsta av allt! Usch va man oroar sig för den där magen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0