Leos lekland!

Även mammor och pappor har kul på Leos lekland ;)
Blir tråkigt sen när dem är så pass gamla att dem inte vill att mamma och pappa ska vara med och åka rutchkana!... Haha, det kanske är lagom att skaffa en till bebbe om nåt år så man då har chansen att få leka med den där inne ett tag till! ;)

Idag var vi med Caroline och Svante på Leos, Svantes pappa blev sjuk :(
Men vi busade runt som bara den ändå och rutchkanorna är ändå dem bästa skulle jag tro, upp och ner, upp och ner!
Tog oss en smarrig fika också innan vi bestämde oss för att åka hem!
Jasper var helt slut och somnade i bilen på vägen hem. Bar in honom medan han sov och kunde till och med klä av honom utan att han vaknade! Men det var ju inte riktigt läggdags då så han vaknade tillslut och vi kunde äta lite middag!
Sista gången jag steker korv!!!! Tappade i en i pannan och det stänkte så jag fick 3 blåsor på händerna och till och med flera på benen trots att jag hade tights! Aj va ont det gjorde :(

Handlade lite massageoljor och letade tvålpump men hittade ingen jag ville ha så sökandet fortsätter! Har ju sett ett par som jag ville ha men minns inte vart, hur surt är inte det?

Har nog inte mer att skriva, skulle bara bli ännu mer svammel!

Godnatt och hoppas alla haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0