Inskolning!

Vi började ju som sagt skola in Jasper lite lätt igår, med start på en timme. Tog väl ungefär 3 minuter så sprang han runt och lekte med alla saker och dem andra barnen, han är så trygg i sig själv vilket är underbart :)
Han spanar givetvis efter mamma så han ser att jag är där men han leker så himla bra själv med sakerna och spanar in sina kamrater!
Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om dagiset än. Finna både för och nackdelar med det... Så får se hur det blir framöver, förhoppningsvis är det bara min hjärna som försöker hitta minsta lilla att påpeka på ;)
Sen är jag ju rätt kräsen med dagis, då man jobbade på förmodligen det bästa dagiset i Sverige innan jag fick jobb på Volvo... Hade velat flytta hela Regnbågen som dagiset hette till Hovshaga, så mycket kärlek och omsorg barnen fick där var fantastiskt!! Vill ha ett dagis som kan ge min son samma kärlek <3
 
Idag var vi där längre, från 8-12 men framåt 10 så började Jasper redan bli trött för han är ju inte van vid allt bus och den ljudnivån. Men han lyckades hålla sig vaken efter en liten tur utomhus, efter det gick vi in och åt middag och det var efter det så det brast totalt för honom. Då orkade han inte mer och som tur väl var så var det ändå nästan dags för hemfärd, så vi drog oss hemåt. Han somnade förmodligen på 1 minut och sov sen över 3 timmar (och jag 2;))
 
Imorgon ska Timmy vara med på inskolningen så han med får lära känna fröknarna och rutiner lite. Han behöver få känna sig delaktig då den varan har vart sämre pga förra jobbet!

Imorn ska vi även köpa ny dator då denna snart bryter ihop... Man måste ha sladden i den för att den ska vara på. Efter det hände så tappade Jasper den i golvet så piggen till strömsladden vek sig, inte bra!
Ljuden sprakar som tusan och internet krånglar! Sistnämda kan ha att göra med donglen ;) Fan i såfall!
 
Lite oväntat var det idag till kvällsmaten när jasper petade undan grädden och sylten och skulle bara äta pannkakan!! Hakan landade nånstans nere hos grannen!!
Nu ska vi äta upp resterna från äppelpajen som jag bakade igår till Timmy kom hem, ville ju fira dagis och nytt jobb! Gjorde den givetvis i den nya hjärtformade formen, jag kan jag med se ni  ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0