Grattis svärfar!

Idag fyller svärfar 50 år och han bjöd närmsta släkt och vänner på middag på akropolis. Så himla gott och trevligt! :) Fick flera gulliga kommentarer ikväll. Timmys mormor var för söt när hon sa att jag såg ut som Tingeling och var så vacker, haha! Flera gillade min kjol vilket verkligen jag med gör för den är så söt! Men roligaste och varmaste var ändå (kanske andra tycker är konstigt) när Frank kom och frågade om jag äntligen kunnat gått upp i vikt och hur fin jag var! Känns kul när folk ser det, för äntligen är jag inte ett benrangel!!! Han fick dock säga det några gånger innan jag fattade vad han menade, han är dansk behöver jag säga mer ? ;)

Men nu sitter jag här hemma själv för Timmy åkte till Braås för att fortsätta firandet, hoppas dem har riktigt kul :)
VI kände att Jasper inte kommer kunna sova i allt oväsen och sen vill jag inte ha honom bland massa fulla människor, så vi har det bättre hemma! Har ändå tusen saker att hinna göra imorgon!
Men grattis igen Anders och hoppas du får en dag att minnas!!!! <3
Ja minnas den gör han nog förresten, Dem satte på honom klänning, peruk, skarfs, och strumpbyxor och ställde honom vid Ica för att sälja toaborstar! ;) Haha, tror han fick 25 sålda på en timme!!!

Men innan idag så var vi tvugna att storshoppa till både Jasper och mig! Sprang runt på stan i 2,5 timme och Jasper sov hela tiden och vi fick till och med väcka honom när vi skulle hem :) Så skönt att vi hann få allt gjort!!!
Hade nog närmre 10 kassar med oss hem och ändå har vi inte betalt en krona, mer sånt ;) Det är bra att vinna tävlingar när man behöver pengar som bäst!!
Får tacka Sandra för att hon frågade om jag ville rösta :) <3 Klart jag ville!!

Nej eftersom jag helt glömt att köpa gottis inför ikväll tänkte jag istället lägga mig badet en stund och kanske kika på en film !

Ha en bra och härlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0