Dagisbarnet!

Idag följde pappa Timmy med till dagis och kan säga att han var helt slut när han kom därifrån!! Alla barnen älskade honom (självklart) han är ju en buse Timmy ;) Så han hade ungefär i snitt 5 ungar i varje arm under hela dagen! Haha, men han fick iallafall se Jasper på avstånd busa runt bland barnen där inne! ;) Idag kändes allting mycket bättre med dagiset än igår och jag hoppas jag känner likadant imorgon!

När vi kom hem så åkte T och jobbade lite till klockan 4, när han kom hem igen åkte vi direkt och köpte en ny dator, blev en Hp följt av 7000 siffror! Men dem rekommenderade den verkligen och den hade allt jag sökte efter så ska nog bli bra! T blev kanske inte jätteglad över att den var vit men färgen spelar mig kvitta så länge den inte är rosa!!

Var tvungen att handla mat innan vi drog hem så då passade vi på att låta Jasper åka i "bilen". Tyvärr tyckte han bara det var roligt i ungefär 3 minuter innan han skulle ut och gå själv istället.
Sagt och gjort, så istället sprang han och snodde allas korgar som dem stället på golvet! ;) Mje he he he!!
Men vad jag avskyr är, när man kommer hem och inser att man glömde köpa massa saker och till 99% är det de viktigaste... Kom på 5 saker när vi ställde oss och började laga mat! Men middag blev det och alla var mätta :)

Sista dagen jag får vara med på inskolningen imorgon :( Fredag ska jag lämna honom där själv mellan 08.00 och 12.00!!!! Hur FAN ska det gå rent ut sagt???? Hur kan jag veta att allt är bra med honom och att dem har koll på honom. Jag är livrädd att dem ska missa att han klättrat upp på nåt och att han trillar ner... Eller att nån kör på honom, för det går minsann fort med dem där cyklarna! =/ Jasper sitter gärna inte still utan springer runt och utforskar och donar, hinner dem med att se till honom!
Kommer garanterat stå och kika mot dagiset under hela tiden dem är ute! Får ångest bara av att tänka på det.... Aaah!
Näe, jag ska bli hemmafru så han får vara med mig hela dagarna!!! Kanske kan sträcka mig till max 15 h/veckan ;)

Med det sagt säger jag godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0