Bästa veckan!

Vill bara titta in lite snabbt och tala om att jag lever och har det riktigt bra!
Första veckan av utbildningen till diplomerad medicinsk massageterapeut & certifierad massör är över!
Men vilken grupp jag hamnat i, alla är vi helt olika och olika gamla! Går inte beskriva hur härligt vi har det, det är verkligen hur kul som helst! Och detta är bara första veckan vilket är det bästa, vi har lång tid kvar!
Kan inte vara mer nöjd över mitt val och jag känner att jag för en gång skull hamnat rätt!!
Men det känns i kroppen efter morgonyogan och all massage ;)
Vilket smart val, gå till skolan och bli masserad!!

Men nu är jag hemma igen och Timmy överraskade mig med fin middag igår och hade varit på hemmakväll och köpt massor med godis och hyrt film <3 Han är bäst <3
Dessutom var allting städat och inte ett plagg i tvättningen, var så skönt att komma hem! Har ju bott i Emmaboda denna veckan för att det närmre till skolan.

Jasper vaknade innan 5 idag och hade givetvis bajsat. Han hade tydligen gjort så vid den tiden igår med men jag hoppas att inte det blir till en vana ;)
Och efter det kunde iallafall inte Jasper slappna av och somna om så Timmy gick upp med honom. Men jappe var så trött att han somnade vid 8 igen!
Så Timmy gick och la sig igen fånes för lite fler sovtimmar, så nu tänkte jag stiga upp och göra frukost-de luxe till min käre man <3

Förresten, det är inte roligt att hamna bakom en sån här och man inte kommer om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0