Att man kan bli så glad för aptit!

Idag fick jag sovmorgon till 10.00 för jag kunde verkligen inte somna igår! Men Timmy fick med sovmorgon för Jasper sov ända till 08.00 idag!! Dessutom en hel natt utan att vakna, hurra!! :)
Han är snorigare än nånsin så nässugen fick komma fram innan vi åt mellis, behöver jag säga att han hatar den?!
Men aptit hade han allt ändå både till frukost och mellis.
Mellis åt han 1,5 portion havregrynsgröt, 1,5 dl blåbär, en halv macka och 3 ostskivor (från min macka) ;)
Kan inte beskriva hur skönt det är att han äter igen, och dessutom bättre än nånsin! Han har ätit jättebra dem senaste dagarna och jag håller tummarna för att det håller i sig!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0