Årets första dejt <3

Timmy och jag var på dejt igår <3
Vi såg på sista delen av Breaking Dawn på bio och vi åt efter det på Stars and stripes. Hade verkligen hur mysigt som helst med min älskade man!!
Jag åt deras Caesar sallad med kyckling och den är så god att jag skulle vilja äta den minst en dag i veckan ;)
Timmy tog en hamburgare med ägg och bacon som den hamburgare-nörd han är!
Men sen längtade vi efter en myskväll hemma med, så vi slängde oss på soffan och mös när vi kom hem!!
Sen kollade vi lite på film på datorn men Timmy somnade efter bara en liten stund så då surfade jag runt på annat, hittade en otroligt fin lägenhet på Teleborg för ett väldigt bra pris! 5 rum och kök på 133 kvm, egen ingång! Man blev ju helt klart sugen :) Likaså Timmy för jag var tvungen att väcka honom givetvis ;)

Men när vi la ner huvudena på kudden så vaknade lilleman och var hungrig. Så han fick lite välling och somnade om gott sen. Men vaknade nån timme senare och ville krypa ner hos mamma och pappa och givetvis fick han det! Får inte beskriva hur mysigt det är att ha honom mellan sig på nätterna, och att han äntligen vill det! Han har ju inte kunnat slappna av där innan och bara velat hoppa ner från sängen.
Tyvärr sover jag jättedåligt med honom bredvid mig, men en nattsömn då och få offrar jag gärna ;) Sov hyffsat inatt för Jasper låg närmre Timmy, jag kräver ju space då mina ben är vikta åt alla håll och kanter och jag måste kunna röra mig! Urfjantigt men så är det ;)

Idag ska vi ha en hemmadag och bara mysa, har inte varit hemma en hel dag på nästan 3 veckor!!! Så idag får det bli en sån dag så vi hinner landa lite innan alt drar igång på måndag.
Men känner jag oss rätt så blir det inte en innedag iallafall... Har redan nu myror i benen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0