Tjejkväll!

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Amanda för vi skulle beställa tärnklänningarna till bröllopet. Mimmi och Charlotte kom dit med så vi hade en urmysig kväll med massa skratt och prat! :)
När dem andra åkt hem så passade jag på att faktiskt ha min första massageklient (Amanda)! Det var så kul att äntligen få börja massera igen! Kände mig lite osäker då det var ett tag sen men det gick bra och jag kom faktiskt ihåg alla grepp och hur man stod även om jag givetvis kollade i boken för att verkligen vara säker :)

Imorgon är det massage på Charlotte som gäller om inte både hon och jag blir sjuka! Jag är så täppt i näsan och känner mig hängig igen, blir så irriterad!! Charlotte känner sig med dålig... Tråkigt som tusan!!

Saknar min Jasper då jag inte träffade honom alls igår <3 Har sån abstinens efter min lille son <3 Ååååååh!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0