Onsdag eller fredag??

För mig känns det som onsdag eftersom vi har gått tre dagar i skolan. Men alla pratar om fredagsmys helg så antar att det måste vara så!
Alltså denna anatomi. I "måndags" eller rättade sagt då onsdags så kände jag att man lärde sig massor... Men igår och idag känns som man bara suttit som ett kolli och inte fattat nåt! Men det är härligt som Daniel skulle sagt ;)
Han säger också att på söndag kan vi detta så får väl vänta tills dess om det nu ska vara en speciell dag som allt sånt här sjunker in på ;)
Hur kan samma kroppsdel ha så
Många olika namn och delar? Det blir så mycket jobbigare för en att lära sig det hela ;)
Men ja på söndag kommer jag då skratta åt att jag inte fattar!...eller?

Men igår så höll jag på att dö av längtan efter mitt lilla barn <3 Och Timmy förstås, han får vi inte glömma! Min älskade man som passande nog fyller år på alla hjärtans dag!
2 nätter utan honom räckte så det var härligt att få mysa ner sig bredvid honom igår! :)
Blir lite avundsjuk för imorgon ska Timmy, pappa och Jasper åka till simhallen och bada och jag vill också följa med!!! Han har inte badar här i Emmaboda nån gång så hade varit roligt att vara med eftersom jag då jobbat där! :)

Förresten, är du sugen på massage nästa vecka så hör gärna av dig! För 60 minuters massage så tar jag bara 100 kr, billigare än så kan det inte bli!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0