Oj oj!

Jo minsann dålig på att blogga det är jag!
Men just nu är det fullt ös från morgon till kväll så det finns ingen tid till bloggning eller en del annat som jag önskar att jag skulle hinna med!
Det är superkul att jag är bokad med massage varje dag nu i två veckor framåt, jobbigt med roligt :) Men borde nog köra varannan dag så jag hinner med att plugga med. Får ta tag i det där sen :)

I helgen så var vi på Ikea med Amanda och Sebbe och köpte ett kök till Jasper och lite roliga grytor och sånt! När vi kom hem så tog vi en tur i pulkabacken och efter det hyrde vi film och köpte godis och slängde oss på soffan för resten av kvällen :)

Idag så har jag jobbat själv på Volvo med vattenkylarna men det har gått bra... Hade en liten praktikant med mig ett tag men sen försvann hon! :) Man blir trött i huvudet av att tänka helt själv när man är osäker och dessutom sov jag dåligt inatt!
Körde igång med maten direkt när jag kom hem och satte mig inte ner en gång förrän Timmy kom hem. Då råkade jag landa med arslet i soffan och sen var det kört!! Har vart som en zombie sen dess, så otroligt segt! Men maten blev otroligt god - ugnsrostade rotfrukter med kött och soltorkade tomater/feta ost-crème fraîche! GOTT!!!

Efter maten drog vi till Mio för vi skulle kolla färgen på en dyna vi ska beställa till soffan... Massa krångel som jag inte orkar skriva men nu har vi vart nere 4 gånger och ringt 2 men ingen vet nånting eller hur man ska göra! Jag blir så jävla trött!!

Jasper har varit helt fantastiskt idag med massa bus och roliga grejer! Fasen va jag älskar denna lilla pöjk, helt otroligt <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det slänga mig i sängen och sooooova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0