Hemma!!!

Det är verkligen skönt att få komma hem ibland! Det var det igår kan jag säga.. Packade upp väskorna lite snabbt och sen la vi oss bara i soffan och mös heeela kvällen <3
Jasper har vaknat inatt 2 gånger men varför kan jag inte riktigt svara på, hoppas det bara var denna gången så det inte är fler tänder eller förkylning på väg igen, vi behöver alla en paus just nu!
Men som jag skrev i förra inlägget så snurrar anatomin runt i huvudet på
en och man fattade knappt nånting... Nu börjar man fatta faktiskt och många ord sitter men det är en lååååång bit kvar att lära sig!! Tur att jag ändå tycker att det är intressant så det är spännande att lära sig!

Idag steg jag upp vid 9 men har inte gjort nåt vettigt sen dess.. Kände att det var precis det jag behövde! Ska starta en maskin tvätt innan jag hämtar Jasper på dagis, han går bara till 11 idag eftersom jag är hemma :)
Åh va jag ska krama honom <3

Ikväll ska jag massera Timmy igen och imorgon ska 2 tjejer från skolan komma hit och så ska vi plugga och massera varandra. Kanske har en som ska komma på massage på onsdag, och på torsdag ska jag till Braås på middag och efter det tänkte jag tvinga ner nån på bänken! ;) fredag tänkte jag ta en paus och helgen får vi se hur det blir! Om nån är sugen på lite knådning så är dem välkomna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0