Bortskämd!!

Hela vår familj blev bortskämd igår! :)
Mamma var här igår och hon hade köpt en fåtölj till Jasper som han verkligen älskade, han var så mallig när han klättrade upp och satte sig i den som en kung <3
Dessutom hade hon bakat både äppelpaj och ananaspaj!!! Herregud va vi åt men ändå blev det mycket kvar, mammas ananaspaj är den absolut bästa kan jag säga!
Dessutom fick Timmy sin födelsedagspresent av nån anledning... Vi fick ett ryck bara ;) Kanske var så att jag med ville leka med den ;) Haha! Den är så snygg, eller hur!? Världens snyggare iPhone-docka och riktigt bra var den med :)
Så igår blev vi alla bortskämda minsann!

Både igår och idag fick jag sovmorgon eftersom Jasper varit på dagis, har även hämtat honom sovandes därifrån båda dagarna ;) Har burit honom hem och klätt av honom och lagt honom i sängen utan att han vaknat! Då sover man rätt så gott faktiskt.
Så nu sitter jag här i sängen med paj i knät och en bok <3 I eftermiddag ska vi dessutom hämta massagebänken!!
Vilka bra dagar som svischar förbi ibland! Nu skulle bara vår förkylning ge med sig med så vore allt tipptopp!!
Och sen kanske ge mig några års mammaledighet till för detta är faktiskt sista dagen på min mammaledighet... Det är ångest, panik och ingen vilja alls som går igenom min kropp just nu! För egentligen vill jag bara slänga mig på golvet och skrika - Jag vill inte, jag vill inte , jag vill inte!!!!
Men så ser ju livet ut tyvärr, jobba måste man ju!

Så idag ska det bli mys på hög nivå!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0