Vilken vecka!

Vilken resa vi gjorde denna veckan! Går inte beskriva med ord. Men snacka om ögonöppnande och stärkande på alla plan i livet och själ!
Tack alla fantastiska människor som tog del av denna resan och jag hoppas vi ses snart igen!

Alla är vi vinnare!


Tyvärr fick jag fortsätta processa direkt när jag kom hem igår. Mamma och pappa har tagit bort vår älskade hund Kenzo. Kan inte riktigt förstå att han inte finns längre. Men han finns med oss ändå, det känner jag! Men detta är nåt jag verkligen behöver få bearbeta, så fort chocken släpper! Jag börjar dock fatta det nu..... Kommer snart bryta ihop....
Älskar dig min fantastiska hund <3 spring några varv på dem fina ängarna där uppe tillsammans med Zack, hälsa honom från mig <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kram på dig vännen! Får tårar i ögonen jag också.. <3

2013-04-15 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0