Välkommet besök!

Idag kom Timmy hem redan vid halv 3! Så skönt för både honom och mig att han fick en kort dag!
Jag fick ju sovmorgon till halv 8 i morse för han började inte förrän 8 och det att inte helt fel!
Jag sa att han skulle få sovmorgon imorn men jag vet inte om han kommer behöva det för han somnade första gången redan vid 20.15. Han vaknade till men somnade sen igen vid 21.00 och jag förstår att han är trött efter denna veckan så jag lät honom sova.
Så han lär ju vara hyffsat utvilad när Jappe vaknar ;)

Idag fick vi även besök av mina fina kusiner Nathalie och Rebecca. Dem kom med urgoda bakelser och det är ju alltid väldigt uppskattat!
Sen tog vi en promenad för att svalka oss för idag har det varit varmt här inne! Och svalka oss kan vi säga att vi gjorde för jisses va kallt det var ute! Ångrar att jag inte tog på mig mössa och vantar!!
Får nog plocka fram tjockmössan till Jasper med.
Har satt i åkpåsen i Britaxen, men den passade inte riktigt så ska se om dem har nån egen åkpåse till sina vagnar.
Får sätta denna i Emmaljungan som vi hade det förra året!
Handlade lite frukt och läsk på Ica, bra blandning va haha?! ;)
Hämtade ut mitt paket med lite fler nagellack! Har letat länge efter två speciella och nu hittade jag det äntligen! Ett från China Glaze (världens bästa lack) och ett från Zoya, en såg ett annat som jag vart sugen på med ;). Det från Zoya är ett Hurry up lack som man droppar på nageln och gör att alla lager lack torkar mycket fortare! Det är ju underbart om man kan slippa sitta och vifta händerna i flera timmar och ändå få "sovmärken" när man sover vilket jag får problem med. Ska bli intressant att testa och jäklar om det inte funkar när det kostade 300 kr!

När vi kom hem var mina kusiner tvinga att åka igen. Men det var väldigt trevligt att ha dem här :)
Rebecca är tyvärr arbetslös men gav henne min mammas chefs nummer och hoppas på att hon kan få ett vik där! Mamma är väldigt duktig på det hon gör och hennes mening i det hela kan nog hjälpa Rebecca skulle jag tro ;) Tror hon skulle passa som handen i handsken på det jobbet! Håller nu tummarna :)

Jasper har förövrigt smörat in tvn med smör idag. Tror inte det är jättebra men han skulle säkert bara hjälpa till på sitt sätt ;) Kan inte låta bli att skratta ändå!

Imorn ska mamma och pappa till Växjö och köpa en ny bärbar dator så då ska vi passa på att träffas en stund och kanske ta en lunch ihop!
På kvällen blir det bowling och det obligatoriska hemmakväll-besöket när man ska hyra film och käka pizza! Mys :)

Hoppas alla får en bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0