Underbar känsla!

Idag lekte vi i våran säng i vanlig ordning. Försökte dra ur den sista energin ur honom så han skulle sova gott sen. Meen när jag kröp under täcket så fick han för sig att leka superman och slängde sig ner från sängen med huvudet före! :(
Han landade inte på huvudet som tur väl va men oj va rädd han blev! Det gör så ont i en när man inte hinner rädda honom :(
Men han slutade skrika efter nån minut och vi satt i soffan och myste ihop sen istället! Ville inte lägga honom direkt givetvis eftersom man inte vet om han fått hjärnskakning. Men sen hoppade han ner från knät och började busa som vanligt igen så då kunde jag känna med lite säkrare!
Åh, man får så dåligt samvete!!!

När han vaknade åkte vi och handlade lite iallafall så vi kunde laga middag.
Tryckte snabbt in maten i kylen och sen drog vi ut igen och busade :) Det är så kul nu när han går/springer, så man kan busa ordentligt när man är ute!
När vi kom in åt vi middag och sen tyckte både Jasper och jag att han behövde ett bad innan det var läggdags.
Festade till det med badskum idag vilket alltid är en partyhöjare!

Det ovanliga idag är att jag återigen är trött innan klockan 21.00. Jag kunde nog nästan somnat då! Det är sjukt!! Men nu börjar jag piggna till givetvis och ska snart hoppa in i duschen en sväng innan jag lägger mig. SKA lägga mig innan 00.00 idag!

Haha, jag skrattade så jag grät alldeles nyss! Hörde ett högt duns i sovrummet (skrattar igen) följt av ett -Aaaaaaj! Frågar vad han gör för nåt och han svarar -trillar. Jag springer in där och ser då Timmy ligga på golvet och åla sig.
Frågar va tusan som hände och tydligen hade han fått kramp i sitt ben och kunde inte få ur benet ur byxan så han föll pladask ner på golvet!
Jag kunde inte sluta skratta. Jag vet det är hemskt men det var så komiskt!
Först Jasper och sen Timmy! När han väl kom upp så hade han ett stort vackert märke på skinkan! Hahaha, aj! Näe va hemsk jag är men vi skrattade hysteriskt båda två faktiskt ;)
Kommer en bild längre ner som jag varnar för redan nu ;)

Allt känns så bra nu, håller tummarna för att min känsla inte kommer försvinna och att allt kommer bli lika bra som vi hoppas på!!
<3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3144590/images/2012/pic_5075daa1e087c310ba079126.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0