Tandläkarbesök!

Som vanligt så är jag sent ute när man ska iväg, att man aldrig lär sig! Men idag var det för att jag vaknade med sån hemsk huvudvärk att jag bara inte orkade stiga upp ur sängen, och Jasper sov ju så då var set extra lockande att ligga kvar!
Men vi kom iväg och efter lite letande så hittade vi till tandläkaren, för jag hade inte en aning om vart det låg för nånstans, så jag tackar gudarna för gps! Trots att den visade mig lite fel så var jag inte långt ifrån.

Vi skulle bara prata om tandhygien och så, även kika lite på tänderna :) Jasper var på bushumör och sprang runt och lekte, alternativt satt och lekte med ett pussel som sen låg överallt i rummet ;)

Har förberett en sats med pannkakor, blev så sugen på det igår :) Ska steka dem medan Jasper sover för jag håller på att söva honom nu!

Annars har vi inte gjort så mycket än idag! Jasper har kladdat ner hela tvbänken med smör och jag har hängt upp och fixat med en hylla som vi köpte på Öland, även grejerna på köptes där. Tjusigt som attan!
Vi ska gå ner till Ica sen och köpa häftmassa så vi kan fixa med resten som vi köpt. Hoppas bara det inte regnar mer idag för jag känner verkligen för en promenad! Det är inte så kul att gå i ösregn även med regnklädde tycker jag ;)

Ikväll ska faktiskt hela familjen käka kinamat! Ska bli väldigt spännande och se hur det går ;) Hoppas dem har nåt barnvänligt som Jasper kan äta, men det borde dem ju ha! Känns konstigt att ge honom kinamat, men vad äter annars barnen i Kina?? Kan ju inte vara fel, man får bara tänka på vad som är i och hoppa över det friterade!?
Så lite nudlar och kött/kyckling med broccoli kanske?

Som sagt var, spännande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0