Spooky

Har skrivit det i tidigare inlägg att jag tror på det övernaturliga! Har sett "det" alldeles för många gånger för att inte göra det. Folk får gärna skratta om dem vill men jag vet ju vad jag ser och hör ;)
Det började igår när Timmy hade lagt sig. Jag har aldrig sett just nåt sånt innan men det var som en liten centrerad vit o ljus explosion i dörren in till vardagsrummet. Tänkte inte så mycket mer på det just då.
Men idag när jag och Jasper stod i köket så går han ut till hallen men springer snabbt tillbaka till mig och kramar om mitt ben och blir sådär blyg som han blir när han träffar nya människor.
Han ler och tittar ut mot hallen samtidigt som han gömmer sig bakom mina ben. Jag själv varken såg eller kände nåt då men han går efter en liten stund ut i hallen och kikar rakt upp som om han tittar nån i ansiktet och sen springer han in till vardagsrummet och "personen" verkar då ha försvunnit.
Kanske han har ärvt sin mammas och mormors talang!? ;)

Ikväll kan jag säga att det gått så långt att "han" öppnat dörrar. Det tycker jag inte om!! Nu öppnades garderobsdörren så lampan tändes. Och ja, det är en han och jag vet inte vem! Brukar känna en trygghet om det är typ en släkting som hälsar på. Men alltså inte denna gången!
Eller jo, nu fick jag svar... En som älskade våran lille son som gick bort för ett tag sen! :)

Skratta ni. Men vad vet ni egentligen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0