Saknaden

Fick både sovmorgon och scones serverat till frukost på bordet när jag steg upp idag! Skulle jag kunna vänja mig vid ;) Älskade Timmy <3

Ibland saknar man verkligen tiden i ingelstad för den var verkligen så otroligt roligt och ändrade mig som person :)
Alla nya människor man träffade och hur vi alla blev som en familj efter bara några veckor!
Var kul att se flera av djuren som var där som man själv vart och tagit hand om, och pratade med några av lärarna och fritidsledarna som kände igen mig!
Men roligaste var nog ändå att träffa Johan som vi inte sett på flera år!
Han är en barndomsvän till Timmy och han gick på ingelstad och var lite som en bror för oss töser ;) honom har vi saknat minsann!!

Ps, Jasper hade med kul ;)

Sen åkte vi ner på stan för Timmy behövde både skor, jacka och byxor! Lyckades hitta allt otroligt nog ;)
Han köpte en kappa!! Tro det eller ej men den var så fin :)
Vi glömde att köpa fler knoppar till byrån, så typiskt men kanske hinner ner nån dag i veckan :)
Köpte mig en läppenna från make up store iallafall, färgen heter russian och är superläcker!
Läppenna sitter bättre än läppstift, men visst det är lite torrare om man kan stå ut med det. Jag brukar lägga väldigt tunt lager med glans på.

Sen kom vi hem och lagade vi lite ugnsfalukorv med potatismos. Äntligen gick Timmy med på att göra det, han gillar inte det annars men jo då, det fick tummen upp ;)
Efter det gick vi ut och busade en liten stund innan Jasper skulle sova, och verkligen krama ut det sista ur denna underbara dagen. Så mycket plask i vattenpölar och lek i sandlådan :)

Sen kröp vi ner i soffan och värmde våra kalla händer och mumsade på vindruvor <3 Kan inte haft en bättre dag!!

Vi får se vad vi känner för att göra ikväll :) Mys med tända ljus står högt just nu iallafall!

Ha en bra lördag alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0