Sååå skönt!

Mamma kom idag som jag skrev igår. Lite senare än tänkt och slöa var vi båda två men åkte ut mot skogen så Jasper fick sova i vagnen och Kenzo ut och röra på sig.
Men tiden sprang iväg och när vi kom hem fick jag allt stressa för att inte missa min massage!
Åååååååh va skönt det var, ville inte att det skulle ta slut!!
Det gjorde att mitt val av utbildning kändes extra bra! Jag längtar verkligen såå :) Enda negativa är att jag knappt kommer få träffa Jasper den veckan/veckorna jag är iväg varje månad :( Hoppas vi kan hitta en bra lösning på det med!

Vi körde på en tisdagstaco ikväll. Blev så grymt sugen på det. Med efterrätt av hallonkladdkaka och te dessutom. Ja sämre kunde man haft det! ;)

Men titta på mitt ursöta barn! Jag smälter <3 Han är ett sånt charmigt bustroll den här godingen! Alltid med siktet på nästa bus ;) <3
Detta buset blev det idag, rulla ut hela rullen med soppåsar! Haha, skrattade gott när jag kom ut från toan och man fick gå på "gråa mattan" ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3144590/images/2012/pic_50870174e087c30840eb26d3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0