Rulla på, rulla på, sätt fart!

Har haft en lite extra mysig morgon idag!
Tycker faktiskt det ger en liten extra mysfaktor när det är mörkt ute när man vaknar!
Jasper vaknade idag igen vid 04.40 så Timmy gick upp och dem mös i soffan! Vid 06.10 väcker han mig för han måste tidigare till jobbet och fixa lite!
Steg då upp och gjorde en varm kopp te med lite fruktsallad till mig och Jasper att mumsa på i det mörka rummet vid tvn! Så otroligt mysigt :)
Jasper han satt så lugnt i soffan och njöt av både god frukt och bra program på tvn! Vi såg både Chuggington, Bikupan och Djungelhjulen! Och han satt still i stort sett hela tiden <3

Nu har jag precis lagt Jasper igen för han var så trött och han verkar redan sova dessutom, så jag går nog och passar på att ta mig en tupplur till jag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0