Plus!

Måste börja korrläsa mina inlägg för tusan. Skriver ju hur tokigt sol helst ;)

Bland annat så köpte jag ju givetvis inte jeansen förra gången som jag skev i det förra inlägget, utan jag menade prova. Jag visste inte vilken storlek jag provade ;)
Dessutom visade det sig att det inte alls var dem byxorna ändå. Dessa var normallåg midja på medans de jag provade sist var hög midja. Men det var iallafall samma märke och färg ;) tur dem var snygga ändå!
Måste bara lägga till om nån undrar hur mycket jag gått upp och på vilket sätt det märks på. Jag har gått upp 11,5 kg sen jag slutade amma. Hade storlek 26 i midjan innan men nu vet jag knappt. Dessa byxor jag köpte var storlek 29 och jag kunde knappt knäppa dem!!! Allvarligt? Det är ju väldigt konstigt. Visst, kanske är annorlunda storlekar om man jämför med riktiga jeans men det är ju en brutal skillnad ändå :) Hurra!!!
Men borde börja träna så det sätter sig på rätt ställen också ;)

På tal om träning! Mina kusiner skrev innan att dem kommer och våldgästar oss imorgon! Såå kul, det ser vi fram emot!

Nästa roliga grej var nu när jag skulle gå och lägga mig.
Gick in till rummet och då flyger Timmy upp ur sängen och börjar i stort sett klä på sig och stressa till jobbet. Jag försöker förklara att han ska sova vidare för klockan är halv 1 på natten! Men han envisades och frågade igen vad klockan var och när han skulle börja jobba. Efter ett tag så tror jag att han faktiskt vaknade och insåg att han borde lägga sig ner och sova ;) Haha gulliga lilla du <3
Imorn blir det kort dag för Timmy börjar klockan 08.00 och skulle nog komma hem INNAN 16.00 ;) Hurra igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0