Hurra!!!

Jag vann ett andrapris på Beauty House!! Ska få en rygg och nackmassage! :) Hurra!! Oj så välbehövligt det är just nu när det är mycket på gång!! Lilla jag som aldrig lyckas vinna något!

Det gjorde att det dåliga som varit idag är som bortblåst.
Har försökt få tag i chefen men han svarar inte och ringer inte heller tillbaka! Måste verkligen ha tag i honom idag, måste måste måste!!
Sen fäller jag så mycket hår igen så det är inte klokt! Det räckte inte med att faktiskt halva kalufsen rök när jag ammade utan flintskallig ska jag tydligen vara ;)

Han sitter nu och plockar i ordning efter sig, lägger allt i bokhyllan på hans rum! Han har blivit duktig på det faktiskt :) Inte alla gånger givetvis men när han har lekt med en grej så kan han gå och lägga tillbaka den efter sig. Det är så fruktansvärt gulligt!!
Igår rensande han lite bland grytorna och tog med en ut till vardagsrummet och lekte en stund. 10 minuter senare kom han tillbaka, öppnade skåpet och ställde tillbaka den på samma hylla! Kan säga att jag blev rätt imponerad ;)

Aj nu fick jag en fet örfil, jag förtjänar det säkert! Haha, nej det var väl ett tecken på att vi skulle busa mera ;)

Hihi, jag vann ett pris!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0