En liten överraskning!

Idag fick jag sovmorgon till 05.10, skönt ;) Hoppas han kan tänka sig att sova något längre i framtiden för det är kanske lite väl tidigt!

Vid 12 åkte jag till Grand för att överraska Timmy med ett par nya Chinos. Han älskar dem som dem har på Carlings och 299 kr är ett överkomligt pris! Han sliter ut byxor otroligt fort så istället för att lägga ner 1000 kr på ett par jeans så är detta ett otroligt bra alternativ ;)
"Råkade" gå förbi Bik Bok och såg att dem hade 30% på kläder. Såg på bordet längst fram byxorna jag provade sist som jag inte hade mage till att köpa. Alltså inte mage mage utan mer samvete till att köpa. Eeehm....
Men tänkte jag kunde passa på när det ändå var rea och när jag kommer till kassan så säger hon att just dem byxorna är det 50% på bara idag! Tur? Var nog det jag kände på mig sist bara ;) Var lite osäker på vilken storlek jag köpte sist bara så jag hoppas jag tog rätt.

Efter det blev det en tur till Berg. Fick god lunch och sen var det dags för sång och lek!
Jasper hade nog lite för mycket myror i benen idag för att vara still och sjunga med mamma i famnen! Men lekte gjorde han iallafall!!
Såpbubblorna kanske var bäst!
Under fikat bröt han ihop och blev så otroligt trött så han somnade så fort vagnen började rulla hemåt igen.
När vi kom hem till Caroline igen snodde jag Svante en stund och busade och läste lite böcker! Han är så go den ungen, pratar och härmar som bara den :)
Vi har alltså haft en riktigt bra dag som vanligt!

Ikväll gjorde jag om mina naglar igen för det hade börjat flagna. Är nöjd denna gången med faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0