Dåligt spelat!

Igår så hörde mamma och pappa av sig att dem skulle till Växjö och kika på en dator. Så vi gjorde oss i ordning och gav oss iväg för att träffas en sväng!
Vi hade dessutom pratat om att köpa en handdammsugare till köket för det blir skitigt så fort, men vi var inte riktigt överens om vilken. Jag ville bara ha den lilla delen och hade hittat en för 399 kr som jag tyckte lät rimligt eftersom vi har en stor dammsugare. Men Timmy ville ha hela mackapären Med Lithium-batteri (stavning?) plus extra extra för 1600 kr! Vem vinner. Jo Timmy för min pappa var på hans sida ;) Prylnördar!! Jaja den är jättebra och redan invigd och använd!
Sen stannade vi till på maxi och köpte fika (tårta) innan vi åkte hem allihopa och myste lite.
Försökte söva Jasper innan vi skulle iväg med Amanda och Sebbe men han hade alldeles för mycket kul utanför sovrummet att han inte kunde somna trots att han var sjukt trött!
Så mamma och pappa var otroligt gulliga och stannade så dem kunde passa Jasper! Dem var nog jätteglada över det egentligen för dem har tjatat ett tag nu att få vara barnvakt ;)

Så vi lämnade dem hemma och åkte iväg och bowlade med Amanda och Sebbe. Pinsamma var vi, så otroligt dåliga allihop så jag vill inte ens skriva resultatet! Skyller på banorna och kloten för så dåligt kan det väl inte gå för alla på samma gång? ;)
Sen körde vi till hemmakväll och handlade godis i MASSOR och hyrde film. Tjockade oss lite extra och köpte pizza så det var en hälsosam dag igår! Haha!
Vi kollade på Dark Shadows och jag trodde den skulle vara snäppet bättre än va den var! Den var inte dålig men inte heller en wow faktor som jag trodde.

När dem åkte hem så började vi baka bröd och då var klockan närmre 01.30. Var klara med bakningen och disken vid 02.30 men ändå kunde jag inte sova, så jag somnade efter 3 och steg sen upp med Jasper vid 05.30! Aningens lite sömn den natten! Men tro det eller ej , nu är jag inte trött det minsta!! Roligt.

Vid 11.00 idag kom Nathalie igen och här bjöds det på nybakt bröd och goda marmelader från Öland! Grymt gott kan jag meddela!! Nathalie är en sån söt tjej som alltid kommer med nåt, så idag blev det ost och te son passade till brödet :)

Sen efter det har vi bara tvättat lite och lagat mat. Alltså tagit det hyffsat lugnt och bara njutit av varandras sällskap!

Har bokat hotell i Helsingborg nästa helg som ska bli så otroligt underbart mysigt! Så ska vi ta båten över till Helsingör och kika runt lite :) Aah längtar redan så in i *******!! Kommer bli en toppenhelg med bara min fina familj <3

Hoppas att alla haft en bra helg och att veckan kommer bli minst lika bra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0