Dags att bli lite fattigare!

Morgonen började vid 04.45 idag när Jasper slog upp dem vackra blå ögonen!
Mammas ögon var nog vid den tiden mer röda ön blå. Men trött var han fortfarande så han fick ny blöja och välling så han kunde somna om. Det tog en stund men tillslut så sov han, eller vi båda två för jag somnade i puffen! ;)
Han sov i 3 timmar till så jag var ändå utvilad sen när vi steg upp.

Fick äntligen tag i chefen så jag kunde fråga lönen jag fått som jag inte borde. Men han skickade bara vidare mig och skulle ringa tillbaka sen så vi kunde boka ett möte eller iallafall prata om hur jag ska göra med framtiden.
Ringde sen den andra och hon skulle med ringa tillbaka när hon visste mer så jag hoppas verkligen dem ringer snart så man vet! Blir då några kronor fattigare, typiskt för det hade suttit rätt så fint med lite extra cash ;)

Jasper har varit trött hela morgonen så jag la honom för en stund sen och han somnade nästan direkt. Men vaknade till och blev jätte gnällig och jag tänkte inte mer på det utan trodde ju det berodde på att han var trött. Han låg ner och snurrade runt och hade sig! Men till slut tog jag upp honom för att prova byta blöjan. Då hade han gjort nr 2 utan att jag varken märkt eller känt på doften! ;) Inte så konstigt att han inte vill sova med det. Hade ju precis bytt en sån blöja innan jag la honom så han måste haft mycket i systemet idag ;)
Så nu sitter jag här igen och försöker på nytt söva honom så jag kan göra mig iordning, har inte kunnat göra det för han har som sagt varit trött och grinig hela morgonen!

Vi ska iväg en runda på stan med fina Sanna och Thilda :) Har lite på listan som ska handlas och det ska bli så kul med så fint sällskap! Så det längtar vi efter :)

Timmy ska denna veckan vara i Nässjö och jobba. Så han kommer inte komma hem förrän sent på kvällarna! Men vi har mycket kul inbokat så ska nog gå lika bra för det! :)

Provade förresten en ny napp till honom idag. Men den var sådär ;) Men kanske han kan lära sig tycka om den med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0