Blackwomen

Idag fick jag ansiktsmaskerna jag har beställt så nu sitter jag här med den på och hoppas att den ska göra underverk så som alla säger :)
Det är den "acne killer" som många pratat om. Förpackningen har bara fått ny design.
Ser inte fram emot att dra av den dock!!

Idag har Jasper och jag varit ute och gått en hel del. Inte med vagnen utan bara strosat runt till fots båda två :)
När vi kom hem så slängde vi ihop lite fika och satte oss på balkongen och väntade på pappa som kom hem 5 minuter senare!
Har varit så otroligt trött idag så behövde verkligen komma ut. Men jag hoppas han sover bättre inatt så vi får mer sömn alla tre!

Gjorde en otroligt smarrig grönsakssoppa ikväll. Varför gör man inte det oftare?
Jasper gjorde inte två tummar upp men jag tror bara att det var för att han var grinig. Har varit det lite ikväll. Kanske fler tänder på g eftersom han sov dåligt igår? Får ta och känna lite i munnen imorgon! :)

Undra vad man ska hitta på imorgon mer än fortsätta allt ringande hit och dit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0