Alltså minn älskade barn!! <3

Idag på morgonen plockade han upp en bit papper som han hittade på golvet i sovrummet (han la det där igår) och pillar på det och går sen fram till mig och trycker in de i mil navel ;)
Som jag skrattade när han försökte få det att stanna kvar!!!

Sen har han lärt sig att backa när han går, vilket är en klar favorit. Men idag kom även snurren, han snurrar runt sig själv och dansar för fulla muggar! Han var så söt att jag totalt smälte <3

Efter snurrandet så hittade han sig själv i spegeln. Han har tyckt det var jätte roligt med spegeln innan men nu insåg han nog att det kan vara han själv han ser. Han vrider på huvudet, lyfter fötterna, blinkar och kollar bakom spegeln m.m! Fick första snurren och spegeltitten på samma film, så ska försöka ladda upp det senare!

Sen hittade han löv vid dörren och dem skulle han pryda mitt hår med, jättefin blev jag kan jag säga!

Åh är sån stolt mamma <3 Fantastiska människa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0