Tjock!

Det är så sjukt.
Går in på Kenzas blogg och ser att folk tycker hon är för tjock så dem har redigerat henne betydligt smalare.
Hon ser då ut som en pinne och påminner om hur jag såg ut för inte allt så länge sen, hemsk med andra ord!
Som sagt jag har aldrig velat vara så smal, men nu var jag det tyvärr och mådde också väldigt dåligt över det.
Det konstiga är att ingen (eller jo en) tycker egentligen att man ska vara så smal. Folk tror direkt att man är sjuk och har anorexia och blir nästan lite äcklade. Men ändå så är idealet så på internet, är inte det lustigt?
Alla redigerar sig smalare och vissa ser ut som pinnar tillslut och det är ju inte vackert så varför??
Att verkligheten kan skilja sig så från internet!? För egentligen vill man inte vara så smal i verkligheten, tro mig!

Skulle kunna skriva en bok om detta känner jag men stannar här....

Här är en länk till inlägget :   Kenza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0