Söndag, buhu!

Igår var vi på Växjös internationella hundutställning med Amanda och Sebbe. Kunde knappt slita ögonen från Berner svennen hundarna!! Jag ska ha en igen, är utan tvekan den finaste hundrasen som finns!! Man är ju dock lite petig och letar efter hundar som liknade Zack. Ingen kan va finare än Zack var!! Jag saknar den hunden fortfarande nåt fruktansvärt! <3

När vi dreglat klart över dem fina vovvarna så tog vi en shoppingtur på Grand och en fika medan Jappe sov gott i vagnen. Jag hittade en så fin peplum tröja. Ska bara hitta mig en fin kjol som matchar till tänkte jag så är jul-outfiten spikad ;)
Kvällen bjöd på taco och det sitter minsann aldrig fel det där.

Idag fick jag sovmorgon och kanske lite väl i längsta laget.... Till 10.50 och skulle klippa mig vid 11.30 ;) Men jag var nästan i tid iallafall så nu är luggen faktiskt en lugg igen!
Passade på att åka till toys r'us och handlade en julklapp till Jasper. Hittade en kalasbra som fick följa med hem som man vet kommer ifrån hans mamma;) Den leksaken jag egentligen skulle ha hade dem inte, och tur var väl det!
När jag kom hem så sökte jag på den på BR och dem hade storrea på den istället för 499 kr så betalde jag 199 kr! Det är rätt bra sänkning så ibland ska man ha tur!

Har även beställt 5 säsongen av gossip girl! Jag veeeet, tonårsserie men jag kan verkligen inte slita mig från dessa snygga människor & kläder och deras stora problem!!
Klurat ut julklappar till dem flesta idag, många är redan klara och det känns såå skönt att vara ute i tid!

Ikväll när Timmy la Jasper så passade jag på att göra en äppelpaj och det satt inte heller fel i kistan. Var riktigt längesen jag gjorde det men nu när vi börjar närma oss jul så passar just äppelpajen rätt bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0