Sjukstugan..

Både Jasper och jag vaknade med feber och förkylning idag! :(
Så jäkla tråkigt då vi hade en superrolig dag att se fram emot! Först babysång på teleborg och lite mys med Caroline och Svante för att sen ha mamma på besök och som lite barnvakt ikväll för jag skulle äntligen börjat träna dans.
Jag som köpt outfit och grejer och varit sugen på dansen i en veckas tid nu!
Känns verkligen som nån sitter där uppe och skrattar åt mig just nu... Blö!

Pratade iallafall med personalen på dagiset idag igen för att bekräfta tiderna, och det känns mycket bättre! Hon var så himla trevlig och vi pratade en bra stund :) Har varit lite "orolig" för sovtiderna efter som att Jappe är en tröttis på morgonen och vill gärna sova efter bara 3-4 timmar, men det sa hon att det var vanligt den första tiden och att det inte var några som helst problem då han får äta när han vaknar istället! :) Då behöver jag inte tänka på det så mycket för känner mig taskig att tvinga honom uppe så pass länge att han nästan bryter ihop :/ Då sa vi båda två att dem äter ju ändå bättre om dem inte är trötta så det är bättre dem får sova en liten stund istället!
Så 7 Januari blir det inskolning och jag hoppas det går bra för det blir svårt för mig att kunna hjälpa till veckan efter för jag är i skolan. Ska prata med mamma och svärmor om dem kan tänka sig hämta tidigare någon dag så det inte blir så långa dagar första tiden :)

Nu försöker jag få min trötta bebis i säng så jag själv får sova en stund till och hoppas på att ett mirakel sker så jag är frisk sen efter det!!!
Fasen jag vill verkligen dansa ikväll... Riktigt sur över det är jag!!

Bilden har ingenting med inlägget eller nånting över huvudtaget att göra men såg den på Angelica blicks instagram och tyckte den var lite små kul!... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0