Min son alltså!

Jag dog lite av kärlek imorse!
Jasper hämtar pallen i köket och bär in den i sovrummet och ställer den vid sängen så han kan komma upp i sängen där jag ligger och snoozar lite ;)
Så kryper han fram till mig och lägger sig bredvid på min arm, redan där började kärleken till mitt barn spruta ur öronen på mig! <3
Men han stannar kvar och gosar verkligen in sig och ligger där över 10 minuter och bara myser och kelar! Han är så fantastiskt underbar, han har börjat göra så mer och mer och jag bubblar av kärlek varje gång <3

Känslan gick över lite när en stark doft av nummer 2 kon krypande ;)


Han han myste även så i förrgår när vi var i Emmaboda och Timmy och jag låg i bäddsoffan i Emmaboda. Då la han sig emellan oss och vi båda tittade på varandra och hade förmodligen den bästa stunden på länge <3 Älskar mina pojkar så otroligt!!


Sen var han så rolig vid frukost Jasper. Han pekar på mitt te säger "aaah."
Han härmar pappa som gjorde så för ett tag sen. Han brukar även låta så när han själv får dricka ur glas! Han är så söt att jag dör!!

Jag måste varit trött igår för jag glömde skriva att vi fått dagisplats! Hon ringde mig igår och vi fick på borggården som ligger typ 80 meter från balkongen ;) Kan jag kika hela dagarna!
Lite ångest har jag för allt blev så verkligt nu, börjar nästan ångra mig för jag känner mig inte riktigt redo för att släppa taget om min son!
Men jag är säker på att det kommer gå bra och att Jasper kommer tycka det är rätt roligt ;) Men ändå är det så otroligt stort och jobbigt!!

Godmorgon alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0