Måndag & tisdag!

Detta inlägget skulle komma upp igår!

Börjar bli dålig på att blogga. Måste vara årstidens fel för man har knappt nån lust till nåt ibland! Spola fram till våren tack!!

Men igår så hade jag lyxen att gå hänga med Caroline till deras blivande hus! Kommer bli skitbra det här och huset var kanonfint när dem fått sätta klorna i det så jäklar är det tipptopp!

Sen hem och laga lite mat så Jasper ska få lite middag innan jag skulle iväg med Nathalie på middag och bio (låter nästan som en dejt, haha)
Käkade på Stars and stripes och kan definitivt rekommendera deras ceasarsallad med kyckling :) Snuskigt god var den!!
Sen en sväng in på hemmakväll givetvis och sen vidare mot bion och filmen Skyfall. Även den kan jag rekommenadera, den var kanon faktiskt :)

Idag har vi spenderat eftermiddagen hos fröknarna Sanna och Thilda :) Idag var barnen gulliga och delade leksaker och spanade in varandra, ung kärlek? ;)
Haha! Ska bli så kul när dem är äldre och verkligen kan leka ihop, jaga varandra och bara busa! För än så länge får dem inte fria tyglar ;)

Dessutom är Jasper riktigt trotsig eller kanske mer frustrerad och blir skitarg om han inte får som han vill! En period som jag verkligen hoppas går över fort!! Försöker att ignorera det mesta för att inte göra en stor grej av det men ibland får men räkna både till 20 50 och 100 ;)

När vi kom hem så drog vi snabbt iväg på en rejäl storhandling på citygross!
Men först och främst fick jag på telefon förklara för Timmy hur han skulle göra för att skiva ihop en shoppinglista. Ja allvarligt. Är alltid jag som gör det ;) Haha, - älskling börja med att komma på vad vi ska äta i veckan och sen skriver du ner ingredienserna på papper och checkar av vad vi har i kylskåpet ;) Hmm dessa karlar, hur skulle dem klara sig utan oss kvinnor??! ;)

Men han tycks ha gjort ett mycket bra jobb och vi kom hem med 5 kassar mat! Var tydligen mycket som han behövde ha min kära man! Nu är det fullt i kyl och frys igen kan jag säga ;)

Fick förresten ett mindre roligt samtal igår innan bion att mamma fått köra ib min farmor till lasarettet för hon knappt kunde andas. Hade flera stycken proppar i båda lungorna :( Men med medicin och blodförtunnande så ska hon bli bra igen! Ska ringa henne imorn och prata lite tänkte jag, hon har vart väldigt trött och förmodligen haft svårt att prata i och med att hon knappt fått luft :( Envis är hon som inte ska in direkt när hon känner nåt!!

Imorgon åker jag till Emmaboda en sväng och myser med min familj!
Min pappa är lagom stolt över att Jasper valde att ringa sitt första samtal i smyg utan mammas vetskap just till honom idag.
Jag blev lite fundersam vem det var som svagt i hallen sa hej, hallå och som Jasper pratade med! ;) Klart han saknar sin morfar! Tur att dem ses imorgon ;)

Har börjat göra flätor med fyra tester hår :) Dem är söta men egentligen mycket finare på nån som har tjockare hår så dem syns bättre! Så nu hår allt håret ta och skärpa sig och börja växa ut igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0