Julpyntat!!

Nu har ytterligare julpynt kommit upp här hemma! Gillar verkligen julen, men kan ju tyvärr inte riktigt pynta som jag vill för då har jag en liten liten kille som kommer ta sönder varenda pryl ;) Haha! Han är en liten kleptoman den där ongen ;) Men vi ska nog få i ordning på stället ändå hoppas jag!

Annars har vi inte gjort mycket mer idag än att busa, har dock väldigt dåligt med idéer på lekar inomhus :S Har bara varit ute korta stunder sen vi blev sjuka för lite frisk luft, behövs verkligen!
Så nu vill jag att vi ska bli friska, kanske hitta en marklägenhet och sen kan jag bli nöjd ;)

Pillade med naglarna idag igen. Har vart dålig på att lägga ut bilder dem sista gångerna tror jag!
Men måste då passa på att tipsa om baslacket jag använder. Det är från Trind och är ett nagelstärkande lack egentligen. Det sitter som berget naglarna blir stenhårda, så två tummar upp för den! Dessutom hittade jag den i Ullared men finns givetvis att köpa annanstans för det är ett bra märke, har bara hört bra om just detta lacket så var sugen på att prova!
Det man får tänka på är bara att inte få det på nagelbanden och huden runt om för det gör att även det stelnar och nagelbanden går då gärna sönder! Man får lägga lite kräm på dem och inte dra lacket hela vägen ner..
Jaja... Säkert helt ointressant ;)

Men såhär ser dagens ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0