Jag lever!

Kul att så många tittar in trots att jag varit väldigt frånvarande med bloggen dem sista dagarna! :)

Kör en snabbis..
I lördags var vi hembjudna till Caroline, Amandus och Svante och som vanligt blir man bortskämd med god mat och toppensällskap, bästa sättet att spendera en lördagskväll! Timmy ska hjälpa dem med lite snickerigrejer hemma så vi kikade lite på det med :)
Natten var inte lika rolig då Jasper vaknade när vi kom hem och var då vaken till 2 på natten och jag ville låta Timmy sova ut för en gång skull så jag tog både nattpasset och morgonpasset, det blev klockan 05.30. Inte för många timmar sömn där, så det var svårt att ta sig ur sängen när jag la mig en stund på förmiddagen ;)

Vi skulle egentligen slappa hela söndagen men sen insåg vi hur mycket som behövdes göra så det va bara att få upp våra rumpor från soffan och fixa, väldigt skönt att ha det gjort faktiskt men jisses va vi stressade runt för att hinna allt! Eftersom Timmy har två "helvetes veckor" framför sig så är det skönt om jag slipper göra allt själv.
Var och handlade lite träningskläder och skor bland annat, är så taggad!
Men det är som om nån högre makt inte vill att jag ska träna för en halvtimme efter jag bokat ett pass så får jag ont i halsen och det har bara blivit värre under kvällen... Hoppas det går över under natten för jag SKA träna!
 
Annars började Jasper och jag med en morgonpromenad idag vilket verkligen var otroligt skönt, även fast det regnade! Behövde det för mina ögon ville knappt hålla sig öppna. Jasper ville verkligen med dagisbarnen ut på promenad till, han var så fascinerad av dem och stod länge och kikade! Tills han hittade den största möjliga  vattenpölen som han hoppade i länge, för att sen slänga sig på knä och ska dricka! Ja herregud, han är rätt lik en hund den där ;)
 
Ringde dagiset idag med, fick inte samma bra magkänsla efter det samtalet då hon nästan var lite otrevlig vissa gånger! Hoppas att hon bara var stressad... Men vi kom fram till att vi skolar in honom den 7 januari istället för nu var det bara en veckas inskolning, inte som chefen sa till mig 2 veckor!
 
Har även pysslat lite idag med årets julpynt, är så himla kul att jag hade önskat att man kunnat sitta där några timmar till ;)
 
Nu ska jag allt sova för tro det eller ej, jag somnade på soffan innan klockan 10 idag!! Jag vet, jag måste vara sjuk ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0