Hur orkar man?

Timmy kom hem vid halv 3 inatt från jobbet och hade då jobbat sen 6 på morgonen! Nån ledighet idag fick han inte heller, utan fick snällt gå upp innan 7 idag för att börja jobba vid 8!
Förstår inte hur man orkar! Jag kan säga att jag hade aldrig klarat av det, hade definitivt inte kunnat använda huvudet när man är så trött!

Jag kunde inte somna igår heller för jag satt halvt och väntade på Timmy, men vid 2 lyckades jag somna in! Tyvärr så valde Jasper en tidig morgon idag istället för att göra en repris från igår så vid 04.45 var jag uppe igen! Jag är med lite död idag kan jag erkänna. Men ska försöka komma ut nu när faktiskt solen tittar fram :)
Men nu verkar Jaspers förkylning nåt mig för jag är helt igentäppt i näsan och hostar lite! Alldeles varm med och det är inte så kul, hoppas det beror på tröttheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0