"Hemma"boda

Är som sagt hemma i Emmaboda/Lindås igen och har det hur bra som helst!
Kenzo blev heeelt galen när vi kom igår, var mer i luften än på marken!! 60 kilo och 70 cm hög hund är inte och leka med när han kommer i full galopp ;)
Igår bara mös vi hela dagen och idag har vi bakat och hälsat på Jaspers gammelfarmor och gammelfarfar.
Jappe älskade bullbaket och få vara med och hjälpa till på sitt sätt! Han blir nog en bagare den, en dansande sådan ;) Nu har han börjat med att skaka på huvudet när han dansar och även när han inte vill ha mer mat! Han är sååå söt! Även när han säger nej och skakar på huvudet ;) Undra hur länge till jag kommer tycka det? Haha!

Jasper sov dessutom hela natten inatt och sov till 8!! Vad hände?? Från att ha sovit hur dåligt som helst i 2 veckor till att sova hur länge som helst! Vi får nog sova hos mormor och morfar oftare ;)
För jag fick även sovmorgon idag! Mamma tog honom så snäll som hon var så jag kunde glatt lägga mig igen!

Men jag dör av saknaden av Timmy! Vissa gånger är jobbigare än andra och när jag nu vet att vi inte kommer träffas förrän på fredag kväll så blir jag lite Timmy tokig :(
För på lördagen ska mamma och jag till Ullared så då träffas vi knappt heller! Hoppas han ska vara hemma hela nästa vecka iallafall <3

Och imorgon ska vi till min syster och Ted och hälsa på en sväng! Får se vad vi hittar på, blir kanske bara en fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0