Härliga lekland!

Idag har dagen varit tusen gånger än igår, om inte mer!
Vi har varit på strålande bushumör idag och då passade det ju bra att vi bokat dejt med Sanna och Thilda på Leos lekland! Våra små godingar hade så roligt så :)
Jasper sprang runt och tjoade av glädje och åkte den ena kanan efter den andra och Thilda ålade runt och inspekterade byggklossarna och bollhavet. Tänk när dem båda springer runt där busar och Sanna och jag efter dem som två panikslagna fjöntiga mammor ;) Gud så kul, haha!!
Tog en liten fikapaus för att ladda batterierna så vi skulle orka en runda till bland alla bollar och klätterställningar. Så efter fikan blev den en snabbrunda till där inne innan vi drog ner på stan för att spana lite bland alla fina saker.
Sanna köpte en leksak som jag tipsade om, för jag vill ha en jag med till Jasper. Dem är både roliga och pedagogiska så bättre kan det ju inte bli ;) Ska nog skicka en julklappsönskning till till Jaspers farmor ;) Han har redan önskat sig en ryggsäck att ha med sig när han börjar på dagis. (ah ångest igen) Bra att ha med lite extra kläder och sånt i den! Håller tummarna för att hon väljer väskan med hunden ;)
Jag hittade lite annat fint, mer än så säger jag inte! Hö Hö... Lite dåligt mår jag för den men den var sååååå fin!

Söta Thilda fick låna Emmaljungan så hon kunde sova lite medan vi körde runt bland affärerna. Det är det smidiga med att alltid ha med sig båda vagnarna. Man vet aldrig vart man ska gå och vilken vagn man behöver ha så då är det perfekt när man får plats med båda utan problem! ;)
Hon sov riktigt bra i den så vi fick gå några varv och det gjorde ju absolut ingenting för då fick vi röra på oss ytterligare idag och det skadar aldrig!
Sen körde vi hem våra fina vänner och för våran del var det dags att börja med middagen.

Tack tack för en urmysig dag vännen :) Länkar till hennes blogg så finns fler fina bilder på dagen!

http://obeskrivliglycka.bloggplatsen.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0